Eerste weken als intern - Reisverslag uit Toronto, Canada van Stephan Zijl - WaarBenJij.nu Eerste weken als intern - Reisverslag uit Toronto, Canada van Stephan Zijl - WaarBenJij.nu

Eerste weken als intern

Blijf op de hoogte en volg Stephan

28 September 2013 | Canada, Toronto

Hoi allemaal,

hier weer een blog vanuit Toronto! Ik heb genoten van mijn tijd in Nederland. Het was heel goed om iedereen weer te spreken en te zien. Hoewel ik jullie allemaal echt mis, is het super om weer terug te zijn in Canada. Het was leuk om vrienden van de school weer te zien. Veel mensen van mijn vorige school zijn gebleven als interns (stagiares) dus het is leuk om hen weer allemaal te zien.
Daarnaast is er een heel nieuwe groep studenten, dus het gebouw wordt opeens bewoond door mensen die ik niet ken. Maar dat is ook weer heel leuk en geeft de kans om veel nieuwe mensen te leren kennen.
Mijn eerste twee weken als intern waren super. Ik vind het heel leuk om eens een heel andere kant van de kerk te zien. Je krijgt een beeld van hoe het er achter de schermen aan toe gaat en naast dat ook de mogelijkheid om mee te draaien in diensten en conferenties. Binnenkort zal ik ook een huiskring gaan leiden. Ik kom dan elke week met een groepje bij elkaar om te praten over wat God ons wil vertellen die week, Bijbelstudies te doen en te bidden.
Ook is het mooi om te zien hoe God voorziet op financieel gebied. Ik heb mooie giften ontvangen in de tijd dat ik in Nederland was en hier heb ik de mogelijkheid om hier en daar wat geld te verdienen.
Ik kijk ontzettend uit naar wat God allemaal gaat doen in de tijd dat ik hier ben. Ik blijf jullie op de hoogte houden van wat er allemaal gebeurt.

Veel zegen,
Stephan

  • 28 September 2013 - 20:10

    Annelies:

    Hoi Stephan,
    Mooi om te lezen dat je het zo naar je zin hebt

  • 28 September 2013 - 20:16

    Annelies:

    ik was nog niet klaar haha, drukte per ongeluk op enter.Ook dat je weer veel mensen ziet en nieuwe ontmoet. Fijn dat je dit hebt gestuurd. Zijn we weer een beetje op de hoogte.
    Gods zegen bij alles wat je daar doet, alles voor Gods koninkrijk. Een rijkdom stephan.
    Tot horens en dukke kussen vanuit de Klaversloot
    Annelies XXXX

  • 28 September 2013 - 20:28

    Norbert:

    afternoon! hope u r doing well! Heb t goed daar en laat af en toe is wat op fb zien. Mooi dat je werk daar hebt. Nog ff en je bent een Canadian citizen. u never know. Groeten!

  • 29 September 2013 - 13:49

    Bianca:

    Hey Stephan,

    Wat goed om te lezen dat je het weer naar je zin heb.
    Goed man dat je een huiskring gaat leiden, wie weet kan je dat hier ook wel opzetten.
    Ik denk dat daar heel veel behoefte naar is, dus ga voor de opleiding hierin en voer het hier uit als je weer terug bent :-)
    Ook fijn dat God je voorziet in het financieel gebeuren, zo zie je maar dat God wil dat je dit doet.
    Ik wens je een hele mooie maar bovenal een gezegende tijd toe.
    Ik kijk uit naar je blogs.

    Groetjes en veel liefs vanuit Broek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stephan

Hoi allemaal, volg hier mijn belevenissen in Toronto en blijf een beetje op de hoogte van wat ik allemaal doe in de 5 maanden dat ik de School of Ministry volg. gr. Stephan

Actief sinds 05 Feb. 2013
Verslag gelezen: 437
Totaal aantal bezoekers 12623

Voorgaande reizen:

25 Februari 2013 - 26 Juli 2013

School of Ministry Toronto

05 Februari 2013 - 25 Februari 2013

De laatste voorbereidingen

Landen bezocht: