outreach in Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Stephan Zijl - WaarBenJij.nu outreach in Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Stephan Zijl - WaarBenJij.nu

outreach in Toronto

Door: Stephan Zijl

Blijf op de hoogte en volg Stephan

23 April 2014 | Canada, Toronto

Hoi allemaal!

Hier weer een reisverslag vanuit Toronto! Ik kan met veel vreugde zeggen dat de lente ook hier definitief is gearriveerd! Het begint weer lekker warm te worden en ik ben blij dat de winter echt achter de rug is.

In de kerk gaat het super! We zijn met veel gave dingen bezig en zijn echt een visie aan het ontwikkelen om ons voor te bereiden op groei. We doen heel veel outreach in de stad en evangelisatie op straat en elke week maken we mooie dingen mee. Terwijl we getuigen van wat Jezus in ons leven gedaan heeft, zien we dat mensen geraakt worden door God's liefde en dat Hij hen echt persoonlijk laat zien dat Hij een relatie met hen wil. Ook besteden we veel tijd aan het bidden voor de stad en voor degenen die de straat op gaan voor evangelisatie. We merken dat bidden zoveel verschil maakt in hoe mensen ons ontvangen en we willen echt statements maken dat God Koning is over Toronto en dat mensen Hem zullen zien als hun Vader en Koning. De Bijbel zegt immers in Jesaja 45:23: "Ik heb gezworen bij Mijzelf uit Mijn mond is in gerechtigheid een woord uitgegaan en het zal niet terugkeren dat voor Mij elke knie zich zal buigen, elke tong bij Mij zal zweren." Wij zijn het daarmee eens! Er zal een dag komen dat elke knie zich zal buigen en dat iedereen Jezus zal belijden als Verlosser en wij willen die dag zien komen in Toronto. God's Koninkrijk is hier en als wij daarvan getuigen, is de Heilige Geest in ons om het wonder te doen in de mensen die we ontmoeten.

Zoals ik al eerder vertelde gaan we in Mei naar Californie om samen met een missionaire organisatie in Oroville te werken onder de armste mensen in Californie. We hebben er ontzettend veel zin in en geloven dat God ontzettend mooie dingen gaat doen in de tijd dat we daar zijn.
Dankzij enkele mooie giften van zowel mensen hier als in Nederland heb ik al een groot deel van het geld bij elkaar kunnen krijgen en ben ik nog slechts 150eu verwijderd van het totaal bedrag. Als jij mij hierbij wilt helpen, dan zou ik daar heel dankbaar voor zijn. Je kunt allereerst helpen door te bidden. God is oneindig rijk en ik geloof dat het geen enkel probleem voor Hem is om in financien te voorzien. Dus jouw gebed is meer dan welkom en de grootste hulp die je kunt bieden! :) Als je een gebedsverhoring wilt zijn en financieel iets bij wilt dragen, dan kan dat ook! Ook hier zou ik heel dankbaar voor zijn. Elke bijdrage helpt! Mijn rekeningnummer is NL38 RABO 0160409047 t.n.v. S.M. Zijl.

Ontzettend bedankt voor al jullie gebeden en voor degenen die financieel al wat bijgedragen hebben! Jullie blijven in mijn gebeden!

Heel veel zegen,

Stephan

  • 23 April 2014 - 23:58

    Ellen:

    Lieve Stephan, super mooi om te lezen hoe God steeds meer doorwerkt in alles. Geweldig dat je al zo dichtbij bent. Die outreach is echt een bedoeling van God! We bidden mee voor het laatste restje ;) En wetende, als God het wil komt het goed. Goed te zien dat je er vol vertrouwen in gaat. Succes met de voorbereidingen en we spreken elkaar weer snel. Miss and love you xxx Mama

  • 24 April 2014 - 21:33

    Ingeborg :

    Hee stephan !
    God heeft jou op die plek aan de andere kant van de wereld gezet om zijn rijke evengelie door jou te laten verspreiden. Je mag zijn licht zijn om de duisternis voor vele te verdrijven !
    we hebben een machtige vader in de hemel die voor ons wil zorgen en die plek voor ons klaar maakt in het Vader huis.
    .fijn dat het verder ook goed met je gaat en dat de kou voorbij is .
    We denken best veel aan je hoor! Ook al laten we niet zo veel van ons horen . We zullen je helpen met je financiën.
    Veel zegen en bidden voor elkaar ! Vergeet ook je neven en nichten niet ! Groeten van ons allen ingeborg.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stephan

Hoi allemaal, volg hier mijn belevenissen in Toronto en blijf een beetje op de hoogte van wat ik allemaal doe in de 5 maanden dat ik de School of Ministry volg. gr. Stephan

Actief sinds 05 Feb. 2013
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 12620

Voorgaande reizen:

25 Februari 2013 - 26 Juli 2013

School of Ministry Toronto

05 Februari 2013 - 25 Februari 2013

De laatste voorbereidingen

Landen bezocht: