De voorbereidingen - Reisverslag uit Zuid-Scharwoude, Nederland van Stephan Zijl - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Zuid-Scharwoude, Nederland van Stephan Zijl - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: Stephan

Blijf op de hoogte en volg Stephan

05 Februari 2013 | Nederland, Zuid-Scharwoude

Over minder dan 3 weken is het al zover!
Op 25 februari vertrek ik voor 5 maanden naar Toronto, Canada om daar de School of Ministry te gaan volgen van Catch the Fire Ministries.

Ik ben nu nog druk bezig met de laatste voorberedingen treffen, de laatste rekeningen aan de school betalen en het laatste beetje geeld bij elkaar schrapen op het werk.

Ik kan bijna niet wachten!

  • 05 Februari 2013 - 15:45

    Ceesa Van Slooten:

    Hele fijn en gezegende tijd toegwenst Stephan!! We volgen je blog!

  • 23 Februari 2013 - 00:09

    Shirley:

    alvast een hele goede reis hoor!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zuid-Scharwoude

Stephan

Hoi allemaal, volg hier mijn belevenissen in Toronto en blijf een beetje op de hoogte van wat ik allemaal doe in de 5 maanden dat ik de School of Ministry volg. gr. Stephan

Actief sinds 05 Feb. 2013
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 12619

Voorgaande reizen:

25 Februari 2013 - 26 Juli 2013

School of Ministry Toronto

05 Februari 2013 - 25 Februari 2013

De laatste voorbereidingen

Landen bezocht: