bijna in Californie & ontwikkelingen in mijn stage - Reisverslag uit Toronto, Canada van Stephan Zijl - WaarBenJij.nu bijna in Californie & ontwikkelingen in mijn stage - Reisverslag uit Toronto, Canada van Stephan Zijl - WaarBenJij.nu

bijna in Californie & ontwikkelingen in mijn stage

Blijf op de hoogte en volg Stephan

09 Mei 2014 | Canada, Toronto

Hoi allemaal!

Je leest weer een blog uit Toronto, Canada! En ik ben super enthousiast, want over een week gaan we naar Oroville, Californie!!!

We zijn bezig met de laatste voorbereidingen voor de trip. We zijn allerlei dingen aan het organiseren, zodat alles goed verloopt als we eenmaal op weg zijn. Ook missen we 2 zondagen in de kerk, dus moeten we er voor zorgen dat alles in goede banen verloopt. Gelukkig hebben we een geweldig team en super gast sprekers, voor wie het geen probleem is om de kerkdiensten te leiden. We hebben er super veel zin in!
Ook wil ik van deze gelegenheid gebruik maken om iedereen te bedanken die me gesponsord heeft voor deze trip. Mede dankzij jullie heb ik al het geld bij elkaar kunnen sparen dat ik nodig had. Ontzettend bedankt!

Daarnaast gaat het super in mijn stage. Ik leer heel veel in pastorale vaardigheden en in administratie voor de kerk en alles er om heen. We hebben een heel leuk team, waarin we elkaar opbouwen en lol met elkaar hebben. Ik ben heel dankbaar dat ik onderdeel mag uitmaken van Catch the Fire Central.
Ook praten we veel over de toekomst die we zien voor Central en ook voor mijn positie daarin. Ik houd jullie op de hoogte van de ontwikkelingen daarin, omdat er op dit moment nog niet zo vele met zekerheid over te zeggen is. Maar de kans bestaat dat mijn verblijf in Canada nog wat langer voortduurt. Blijf mijn blog lezen als je op de hoogte wilt blijven! ;)

Om mijn kosten hier te dekken, heb ik elke maand nog steeds geld nodig. Op dit moment heb ik geen geld meer, maar moet ik binnenkort aan een betaling voldoen. Als u mij wilt sponsoren in mijn werk voor de kerk en in mijn groei in Gods roeping over m'n leven, dan is uw steun van harte welkom. Boven alles vraag ik om uw gebed, ik geloof dat God voorziet! Als u financieel wat wilt bijdragen, dan is dat ook meer dan welkom! Mijn rekeningnummer is NL38 RABO 0160409047 t.n.v. S.M. Zijl. De kleinste bijdrage is al van groot belang!

Super bedankt allemaal voor jullie steun en gebed. Weet dat ik jullie in mijn gebeden houd en dat jullie allemaal geliefd zijn door de Vader!

Veel zegen,
Stephan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stephan

Hoi allemaal, volg hier mijn belevenissen in Toronto en blijf een beetje op de hoogte van wat ik allemaal doe in de 5 maanden dat ik de School of Ministry volg. gr. Stephan

Actief sinds 05 Feb. 2013
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 12629

Voorgaande reizen:

25 Februari 2013 - 26 Juli 2013

School of Ministry Toronto

05 Februari 2013 - 25 Februari 2013

De laatste voorbereidingen

Landen bezocht: